Doe op zondag 12 september 2021 mee aan de allereerste

Lions Fun(d)Drive Kaartleesrally

Al puzzelend door het Groene Hart. De opbrengst van deze Rally gaat naar het goede doel namelijk de Stichting Leergeld (Project Paardenmaatje). Start en finish bij restaurant Hoeve Kromwijk Zoetermeer.

Deelname aan deze kaartleesrally bedraagt € 135 per equipe (2 personen, chauffeur en navigator). Ook een bedrijfsdeelname is mogelijk.

Dit bedrag is inclusief:

• Koffie of thee
  • Lunchpakket
  • Borrel met lekker hapje
  • Foto die tijdens de start wordt gemaakt
  • Startbewijs met uitgebreid rallyboek
  • Mini-cursus kaartlezen
  • En veel, heel veel fun!

Hoe werkt het?
De Rally is een kaartleesrally, dat betekent dat je kaartleesopdrachten krijgt die zijn ingetekend op een traditionele topografische kaart. Vervolgens moet je zelf de kortste route bepalen. Wie dat het beste doet is de winnaar. Overigens gaat het bij de kaartleesralley niet om hard maar juist om secuur rijden.

Je kunt met elke auto deelnemen. Dus van modern tot klassiek en van groot tot klein. Cabrio’s, klassiekers en exoten verhogen de feestvreugde en ook elektrische en hybride auto’s zijn meer dan welkom.

Tijden
De inloop is vanaf 9.00 uur. Om 9.30 uur wordt met de mini-cursus begonnen. Om 10:30 uur is de start. De dag eindigt rond 17:30 uur.

Goede doel
Bij de Lions Fun(d)Drive Kaartleesrally draait het om de fun maar we doen het niet voor niks. Immers de opbrengst gaat naar Stichting Leergeld (Project Paardenmaatje). Met heel veel vrijwilligers zorgt Stichting Leergeld ervoor dat kinderen niet in een sociaal isolement komen omdat er thuis in het gezin weinig tot geen financiële middelen zijn.

Hoe doe je mee?
Het maximum aantal deelnemers heeft zich inmiddels ingeschreven. Inschrijving is niet meer mogelijk.